Portada de “Presas fáciles”

Esta será la portada de mi próximo libro, “Presas fáciles”, que se presentará durante el próximo Salón del Cómic de Barcelona (5-8 mayo, 2016).

Os muestro aquí el proceso (esta vez bastante reducido, pues no guardé tantas etapas intermedias como tengo hecho en otras ocasiones) pero, a cambio, incluyo bastantes detalles, para los que a través de Facebook os habéis interesado especialmente por el tratamiento del fondo, llegando alguno a pensar que era digital, trabajado a ordenador. Aclaro que esa distinción de medios, personalmente, no supone ninguna diferencia de “categoría” (aunque siempre he dejado claro que disfruto mucho más trabajando con medios naturales que con digitales, pero ese es otro asunto…), y cuando trabajo en digital, en todo o en parte, lo señalo.

Dibujo preparatorio a lápiz.

Dibujo preparatorio a lápiz.

Primera etapa de color.

Primera etapa de color.

La imagen acabada. Lápices de color pigmentados (Faber-Castell Polychromos) y acrílicos s/ papel tintado (Canson Mi-Teintes), 30x40 cm.

La imagen acabada. Lápices de color pigmentados (Faber-Castell Polychromos) y acrílicos s/ papel tintado (Canson Mi-Teintes), 30×40 cm.

Detalle.

Detalle.

Detalle.

Detalle.

Detalle.

Detalle.

Detalle.

Detalle.

Detalle.

Detalle.

Detalle.

Detalle.

Detalle.

Detalle.

25 pensamientos en “Portada de “Presas fáciles”

    • Máis dunha vez o pensei, Paco. Mesmo hai unha gravación que me fixeran para un programa da TV uruguaya, seguindo todo o proceso, dende o papel en branco ata a pincelada derradeira dunha imaxe, que fixeran no meu estudio. Cando estiven en Uruguay hai… un ano, dous? pedinlle unha copia ao realizador e, ao chegar de volta non sei onde a puxen e… perdina. Tamén me teñen pedido algunha sesión en streaming, que tamén pode estar ben, pero confeso que son preguiceiro para a montaxe tecnolóxica, por simple que sexa.

      • Grazas por responder.
        Qué pena esa perda. Comprendo que leva o seu tempo e traballo, non só gravalo, montar e editar un vídeo… despóis do traballo que che debeu de dar De Profundis, comprendo que haxa preguiza ;)
        Moitas grazas pola túa atención e polo teu traballo.
        Un saudo.

  1. Maravilloso MIguelanxo!…una consulta, el acrilico va al principio, al final, o se mezclan ambos (con los lapices) todo el tiempo?

    Saludos!

    • En la mayoría de los casos, y especialmente cuando trabajo en páginas de cómic, los lápices los meto al principio y dejo que en las etapas posteriores el acrílico los vaya matizando. Como son bastante grasos (Polychromos) el acrílico los cubre muy poco.

      En algunos casos, como apuntas, en mitad del proceso puedo retocar o reforzar los lápices de determinadas zonas o detalles.

  2. Olá. Acabei de ler este seu livro, hoje, e mais uma vez estamos perante uma obra maravilhosamente escrita e desenhada, como ja é habito. Continue assim, por muitos e longos anos, caro Miguelanxo Prado. Gracias a usted!

  3. Lo he leido y me ha encantado, todo lo que he leido y veo tuyo me encanta, la historia tu forma de dibujar , les espresiones …
    Muchas gracias
    Rosa

  4. Acabo de leelo, e gustóume moito, esas viñetas en branco e negro quedan ben con esa trama, aínda que gosto moito das túas cores. E os retratos son fantásticos.

    • Moitas grazas, María. É posible que faga algunha historia máis de Tabares e Sotillo e, de ser así, que sexa de en cores. Pero, como ti dis, pareceume que esta historia so podía ser contada en branco e negro.

      Saúdos.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *